قهوه گانودرما

در اینجا همه با هم روند بهبودی رو طی می کنیم با قهوه گانودرما برای بر طرف شدن مشکلاتی مثل دیابت، فشار خون، کبدچرب، الزایمر، سردرد میگرنی، سنگ کلیه، سینوزیت، سندروم روده تحریک پذیر، یبوست، کولیت روده، میکروب روده و ...

قهوه گانودرما

در اینجا همه با هم روند بهبودی رو طی می کنیم با قهوه گانودرما برای بر طرف شدن مشکلاتی مثل دیابت، فشار خون، کبدچرب، الزایمر، سردرد میگرنی، سنگ کلیه، سینوزیت، سندروم روده تحریک پذیر، یبوست، کولیت روده، میکروب روده و ...

  • ۰
  • ۰

زگیل تناسلی چیست؟

تعریف زگیل تناسلی (عفونت HPV) و حقایقی درباره‌ی آن

  • زگیل های تناسلی، برجستگی‌های خاکستری یا گوشتی‌رنگی هستند که در زنان و مردان در ناحیه‌ی تناسلی و اطراف مقعدشان به‌وجود می‌آیند؛

  • زگیل تناسلی گاهی اوقات با نام کوندیلوما آکومیناتا یا زگیل مقاربتی نیز شناخته می‌شود؛

  • زگیل تناسلی، شایع‌ترین بیماری انتقال‌پذیر از راه جنسی (STD) است که ویروس پاپیلومای انسانی آن را ایجاد می‌کند؛

  • زگیل تناسلی هم مردان و هم زنان را درگیر می‌کند و ممکن است در هر سنی به‌وجود آید؛

  • اکثر افراد مبتلا به زگیل تناسلی بین ۱۷ تا ۳۳ سال سن دارند. زگیل تناسلی بسیار مسری است و تنها یک‌ بار رابطه‌ی جنسی با فرد مبتلا به زگیل تناسلی می‌تواند باعث سرایت این عفونت شود؛

  • گمان می‌رود زگیل تناسلی در کودکان زیر ۳ سال به‌وسیله‌ی روش‌های غیرمقاربتی، مانند تماس مستقیم دست منتقل شوند؛ بااین‌حال در صورت وجود زگیل تناسلی در کودکان باید احتمال سوء‌استفاده‌ی جنسی از آنها را نیز در نظر گرفت؛

  • حدود ۲۰درصد از افراد آلوده به زگیل تناسلی به سایر بیماری‌های مقاربتی (STD) مبتلا خواهند شد.

علائم زگیل تناسلی

سوال مهمی که مبتلایان به این بیماری می‌پرسند این است که آیا زگیل تناسلی درد دارد؟

باید بدانید که زگیل تناسلی، بدون درد است؛ اما به‌علت محل قرارگیری، اندازه یا خارشی که ایجاد می‌کنند، می‌توانند آزاردهنده باشند.

  • اندازه‌ی زگیل ممکن است کمتر از یک میلی‌متر باشد و در صورت به‌هم‌پیوستن چندین زگیل تا چند سانتی‌متر مربع نیز می‌رسد؛

  • علائم زگیل تناسلی در زنان و مردان به صورت خارش و ترشح و برجستگی‌های بدون درد ظهور می‌کند؛

  • در موارد نادر ممکن است مشکل اولیه‌ی فرد، خون‌ریزی یا انسداد ادراری باشد. این وضعیت زمانی اتفاق می‌افتد که زگیل، جلوی دهانه‌ی پیشابراه (مجرایی که ادرار از طریق آن از بدن خارج می‌شود) را می‌گیرد؛

  • معمولا زگیل ها در بیش از یک ناحیه ایجاد می‌شوند؛

  • ممکن است سابقه‌ی بیماری های مقاربتی قبلی یا هم‌زمان وجود داشته باشد.

علائم زگیل تناسلی در مردان

زگیل تناسلی در مردان می‌توانند پیشابراه، آلت تناسلی، کیسه‌ی بیضه و ناحیه‌ی مقعد را آلوده کنند. این زگیل‌ها ممکن است به‌شکل توده‌های برجسته و نرم با سطحی هموار (روی بدنه‌ی آلت تناسلی) یا ناهموار با برآمدگی‌های انگشتی‌شکل بسیار (زگیل‌های مقعد) ظاهر شوند. بقیه ممکن است ظاهری شبیه مروارید و گل‌کلم یا سطح تیره و ناهمواری داشته باشند. اکثر این ضایعات برجسته هستند؛ اما برخی از آنها ممکن است مسطح بوده و فقط کمی بالاتر از سطح پوست باشند. گاهی اوقات ممکن است این ضایعات به‌وسیله‌ی مو پوشیده شوند یا در داخل پوست ختنه‌گاه مردانی که ختنه نشده‌اند، پنهان شوند.

علائم زگیل تناسلی در زنان

زگیل تناسلی در زنان نیز ظاهر مشابهی دارند و معمولا در نواحی مرطوب لابیا مینور و دهانه‌ی واژن ایجاد می‌شوند. خانم‌ها در صورت مشاهده‌ی هرگونه ضایعه روی قسمت بیرونی اندام تناسلی‌شان باید به پزشک مراجعه کنند تا معاینه‌ی کاملی از کانال واژینال، گردن رحم و ناحیه‌ی آنورکتال آنها صورت بگیرد. اکثر زگیل های واژینال هیچ‌گونه علامتی ندارند. در موارد نادر ممکن است خانم‌ها پس از رابطه‌ی جنسی، دچار خون‌ریزی، خارش یا ترشح واژینال شوند.

نحوه انتقال زگیل تناسلی

اگر یکی از زوج‌ها زگیل تناسلی داشته باشد، آیا می‌توان از ابتلای زوج دیگر جلوگیری کرد؟

ابتلای همسر بعد از برقراری رابطه زناشویی تقریبا قطعی است. خطر انتقال این ویروس در هر رابطه زناشویی حدود 70 درصد است و پس از چند بار رابطه زناشویی، زوج مقابل گرفتار می‌شود. استفاده از کاندوم از انتقال این بیماری جلوگیری نمی‌کند، چون ویروس‌ها پخش هستند.

آیا استفاده از واکسن، خطر ابتلا به زگیل تناسلی را از بین می‌برد؟

واکسن در جلوگیری از ابتلا به زگیل تناسلی موقعی موثر است که شرایط زیر فراهم باشد:

- عامل ایجاد بیماری یکی از انواع 6، 11، 16، یا 18 باشد. حدود 200 نوع ویروس HPV می‌توانند سبب ایجاد زگیل تناسلی شوند. واکسن می‌تواند فقط از چهار نوع فوق پیشگیری کند.

- واکسیناسیون در سن مناسب صورت بگیرد. بهترین موعد تاثیر واکسن زیر بیست و شش سالگی است.

- دوره تزریق واکسن (سه دوز) کامل شده باشد.

آیا این بیماری فقط از طریق مقاربت منتقل می شود؟

خیر. هر گونه تماس جلدی با ناحیه تناسلی ممکن است سبب انتقال یا ابتلا به این بیماری شود. بسیار دیده می‌شود که یکی از طرفین در دوران نامزدی و قبل از این‌که عمل نزدیکی صورت گیرد به این بیماری مبتلا می‌شود. همینطور این ویروس می تواند از طریق هوا هم منتقل شود ( البته این مورد خیلی نادر است)

اگر هر دو زوج مبتلا به زگیل تناسلی باشند، می‌توانند بدون مشکل‌ازدواج کنند؟

همان‌طور که ‌ذکر شد، ویروس زگیل تناسلی یا همان HPV حدود 200 نوع دارد. این ویروس‌ها به سه دسته کم‌خطر، با خطر متوسط و پرخطر تقسیم می‌شوند. ممکن است یکی از زوج‌ها دارای ویروس کم‌خطر مثلا نوع 6 باشد و زوج دیگر دارای نوع پرخطر مثلا نوع 18 باشد. این دو زوج ویروس‌ها را به همدیگر منتقل می‌کنند و هر دو در نهایت دارای انواع 6 و 18 خواهند بود. خطر سرطان دهانه رحم در خانم‌هایی که دارای نوع 18 این ویروس هستند، 200 برابر خانم‌های سالم است.

اگر بعد از آزمایش مشخص شد یکی از زوجین ویروس کم خطر HPV است. آیا احتمال وجود نوع پرخطر در وی منتفی است؟

ممکن است او دارای انواع پرخطر این ویروس هم باشد؛ ولی به دو دلیل زیر آزمایش منفی باشد:

- هنوز تعداد ویروس آن‌قدر زیاد نشده است که آزمایش نشان دهد؛ ولی در بدن بیمار وجود دارد.

- اشتباه آزمایشگاهی وجود دارد.

فردی از نظر وجود زگیل تناسلی آزمایش داده و جواب آزمایش منفی است، آیا او قطعا مبتلا به زگیل تناسلی نیست؟

به دو دلیلی که ذکر شد، فرد ممکن است مبتلا به ویروس HPV باشد، ولی آزمایش منفی باشد. بهترین دلیل بر عدم ابتلا به زگیل تناسلی نداشتن رابطه جنسی خارج از ازدواج حتی از نوع تماس پوستی در گذشته است.

کسی که هیچ نوع ضایعه‌ای در ناحیه تناسلی ندارد آیا امکان دارد مبتلا به زگیل تناسلی باشد؟

همه افراد مبتلا به ویروس زگیل تناسلی دچار زگیل در ناحیه تناسلی نیستند، ولی ممکن است حامل ویروس باشند.

فردی که زگیل در ناحیه تناسلی دارد، اگر این زگیل‌ها را از بین ببرد، آیا باز هم امکان ابتلا وجود دارد؟

وجود زگیل به خودی خود اهمیت چندانی ندارد. این ویروس داخل خون افراد مبتلاست و اگر هم تمامی زگیل‌ها را از بین ببرند، باز خطر انتقال و ابتلا وجود دارد.

فردی که ده سال قبل مبتلا به زگیل بوده و آنها را سوزانده است و اکنون هیچ ضایعه‌ای ندارد و بعد از آن نیز عود نکرده است، آیا به‌طور قطعی سالم است؟

ممکن است ویروس هنوز در خون وی باقی و فعال باشد.نبود ضایعه دلیل بر ‌نبود بیماری ‌ نیست.

زن و شوهری در موقع ازدواج هیچ‌گونه زگیل پوستی نداشتند، ولی اکنون هر دو مبتلا به زگیل تناسلی هستند . عامل ایجاد این بیماری کدام‌یک از زوج‌هاست؟

در تحقیقات اخیر کشف شده که این ویروس می تواند از طریق آلودگی هوا به به فرد سالم سرایت کند.

چگونه می‌توان از عدم ابتلای فرد پیش از ازدواج به بیماری زگیل تناسلی اطمینان حاصل کرد؟

این ویروس را می‌توان با آزمایشی که در یک آزمایشگاه معتبر انجام می‌شود، تشخیص داد. دقت تشخیصی 90 درصد است. ولی همان‌طور که گفته شد، آزمایش ممکن است جواب کاذب داشته باشد.

اگر فردی که دارای ویروس HPV و زگیل تناسلی است، لازم است هنگام ازدواج از نظر سایر بیماری‌های آمیزشی نیز چک شود؟

احتمال وجود سایر بیماری‌های آمیزشی، بخصوص هپاتیت و HIV، در مبتلایان به HPV بیشتر از جمعیت عادی است. بنابراین باید از نظر این دو بیماری نیز چک شوند.

آیا خانمی که زگـــیل تناسلی دارد، می‌تواند باردار‌شود؟

قدرت باروری مرد و زن رابطه‌ای با وجود یا فقدان زگیل تناسلی ندارد.

آیا ممکن است خــــــطری جنین او را تهدید ‌کند؟

ویروس HPV، برخلاف ویروس HIV، نمی‌تواند از جفت عبور کند. بنابراین جنین داخل رحم به این ویروس مبتلا نمی‌شود.

خانمی که به زگیل تناسلی مبتلاست، در زمان زایمان به چه تمهیداتی نیاز دارد؟

اگر موقع زایمان زگیل تناسلی وجود داشته باشد، باید زایمان به روش سزارین انجام شود. ولی برای اطمینان خاطر، خانم‌های مبتلا به ویروس HPV، چه زگیل تناسلی داشته باشند و چه نداشته باشند، بهتر است سزارین کنند. چون هنگام عبور جنین از کانال زایمان خطر ابتلای وی وجود دارد که گاه عوارض بسیار خطرناکی دارد.

احتمال عود زگیل تناسلی

در صورت تنش عصبی، استرس و اضطراب بیش از حد و ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می تواند عود کند.

زگیل تناسلی در طول بارداری

زگیل تناسلی اغلب در طول حاملگی ظاهر می‌شوند یا تعدادشان افزایش می‌یابد. عفونت‌های خاموش نیز ممکن است فعال شوند. وجود زگیل تناسلی در صورتی که در دهانه‌ی رحم یا مهبل قرار داشته باشد، می‌تواند زایمان طبیعی را دشوار سازد و زگیل های حاضر در این نواحی معمولا به‌راحتی خون‌ریزی می‌کنند. این زگیل‌ها اغلب بدون هیچ درمانی پس از بارداری از بین می‌روند؛ بااین‌حال خطر واقعی متوجه‌ی نوزادان تازه‌متولدشده است؛ چون ممکن است آنها در هنگام عبور از کانال زایمانِ آلوده، به این عفونت مبتلا شوند.ویروس HPV می‌تواند باعث بروز یک وضعیت بسیار جدی به‌نام پاپیلوماتوز راجعه‌ی تنفسی (RRP) در کودکان شود. این بیماری خطرناکی است که دستگاه تنفسی کودک را درگیر می‌کند. پاپیلوماها یا زگیل‌ها به‌سرعت ظاهر و پخش می‌شوند و گاهی اوقات می‌توانند راه تنفسی کودک را به‌طرز خطرناکی مسدود کنند.

واکسن HPV

واکسن HPV یک واکسن غیرفعال‌شده (غیرزنده) است که در برابر ۴ نوع اصلی ویروس اچ پی وی از بدن محافظت می‌کند.

این ۴ نوع شامل ۲ نوعی هستند که باعث حدود ۷۰ درصد از سرطان‌های دهانه‌ی رحم می‌شوند، به علاوه‌ی ۲ نوع دیگری که عامل حدود ۹۰ درصد از زگیل های تناسلی هستند. واکسن HPV می‌تواند از اکثر زگیل های تناسلی و اکثر موارد سرطان دهانه‌ی رحم پیشگیری کند.

انتظار می‌رود که حفاظت ایجادشده توسط واکسن HPV، طولانی‌مدت (پایا) باشد. اما زنانی که واکسن HPV دریافت می‌کنند، باید همچنان تست پاپ اسمیر یا غربالگری سرطان دهانه‌ی رحم انجام دهند زیرا این واکسن در برابر تمام انواع HPV که باعث سرطان دهانه‌ی رحم می‌شوند، حفاظت ایجاد نمی‌کند.

خطرات واکسن HPV چیست؟

به‌نظر نمی‌رسد که واکسن HPV هیچ‌گونه عوارض جانبی جدی ایجاد کند. با این حال یک واکسن مانند هر دارویی احتمالا می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی مانند واکنش‌های آلرژیک شدید شود.

قهوه گانودرما و تاثیر آن در از بین رفتن زگیل تناسلی

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما (رِی‌شی یا جان‌افزا) نوعی قارچ است که در مناطق گرم و مرطوب آسیا می‌روید. این قارچ مانند چوب خشک است و شرایط رشد و نمو آن مانند: شرایط محیط کشت، شرایط محیطی خشک کردن ، ترکیب شدن با تئین یا کافئین و ... برای فعال سازی خواص دارویی آن بسیار مهم است.

تاثیر قهوه گانودرما در از بین رفتن زگیل تناسلی

قهوه حاوی قارچ گانودرما، قدرت فوق العاده ای در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. مولفه های ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکارید و تری ترپنوئید مستقیما ترکیب لنفوسیت های T و ماکروفاژ ها را به صورت جداگانه تقویت می کند، به این ترتیب ترشح آنتی بادی از گلبول قرمز افزایش می یابد و از رشد و ظاهر شدن این ویروس جلوگیری می کند.

جهت مشاوره  و تهیه قهوه گانودرما با 09382096061 تماس حاصل فرمایید

و یا به پیج ما در اینستاگرام مراجعه کنین.

 

 

نظرات (۳)

سلام

من یکساله دچار این زگیل شدم هر کاری می کنم از بین نمیرن 

واقعا این گانودرما درمانش می کنه؟

بعد اینکه شما امکان ارسال به العین دارین؟

عالیه من و همسرم سال گذشته دچارش شدیم خداروشکر بعد از 6 ماه خوردن قهوه گانودرما زگیل ها از بین رفت و ازمایشم که دادیم دکتر گفت ویروسش از بین رفته

من و همسرم 8 ماهه به hpv مبتلا شدیم. واقعا قهوه گانودرما باعث از بین رفتنش میشه که دیگه زگیل در نیاد؟ دیگه واقعا خسته شدیم

پاسخ:
سلام
وقت بخیر، بله قهوه گانودرما ویروس زگیل تناسلی رو از بین میبره. برای مشاوره رایگان با 09116223538 اقای رشیدی تماس بگیرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی